0 LIVE

Υγεία: Τί πρέπει να κάνω για να αγαπήσει το παιδί μου τον Αθλητισμό;

David Beckham Visits China - Day 2
 Είστε γονείς που αγαπάτε την φυσική δραστηριότητα και τον αθλητισμό. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και τα παιδιά σας αυτόματα θα «κληρονομήσουν» από εσάς την αγάπη για την άσκηση ή τον υγιεινό τρόπο ζωής.
     Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για το τι μπορείτε να κάνετε σαν γονείς για να πείσετε τα παιδιά σας να επιλέξουν κάποια δραστηριότητα ή άθλημα για τον ελεύθερο χρόνο τους, ώστε έτσι να αγαπήσουν την σωματική άσκηση και τον Αθλητισμό:
1. Ασκηθείτε μαζί με το παιδί σας 
Το βραδινό γεύμα τελείωσε. Αντί για την τηλεόραση κατευθυνθείτε προς την πόρτα. Πηγαίνετε για περίπατο, μιλώντας για ανάλαφρα θέματα. Δεν είναι ώρα να μιλήσετε με το παιδί σας για τους βαθμούς του. Είναι ελεύθερη ώρα για ψυχαγωγία. Τα παιδιά χρειάζεται να κινούνται για 60 λεπτά την ημέρα. Η άσκηση θα πρέπει να αποτελείται τουλάχιστον από:

  • Αερόβια Άσκηση (π.χ. τρέξιμο ή γρήγορο περπάτημα ή  ποδήλατο)
  • Μυϊκή ενδυνάμωση (π.χ. push-ups)
  • Ενδυνάμωση οστών (π.χ. σχοινάκι)

Η ώρα που θα αφιερώσετε για άσκηση δεν χρειάζεται να γίνεται όλη μαζί. Μπορείτε να τη χωρίσετε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ακόμα και η βόλτα με τον σκύλο μετράει.

2. Βηματόμετρο
   Στα παιδιά αρέσουν τα gadgets. ‘Ενας βηματομετρητής μπορεί να τα παρακινήσει να κινηθούν περισσότερο. Πάρτε ένα για κάθε παιδί. Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε μίνι- προκλήσεις για να κινηθούν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της ημέρας και βάλτε στόχους.
3. Επιλέξτε το μέρος
   Φαίνεται απλό, αλλά ορισμένες φορές πρέπει να επιλέξετε τη σωστή τοποθεσία. Πηγαίνετε τα παιδιά σας σε μια αυλή ή γήπεδο, στο πάρκο ή κάντε πικ-νικ με φίλους. Μπορεί να μη χρειάζεται να πασχίσετε πολύ για να τα κάνετε να κινηθούν. Μπορεί να εμπνευστούν από το περιβάλλον ή τα άλλα παιδιά.
4. Ψάξτε για μαθήματα
   Τα μαθήματα, όπως χορός, τένις, γιόγκα, μπορεί να είναι καλός τρόπος να κάνετε τα παιδιά σας να αγαπήσουν την άσκηση.
5. Παίξτε βιντεοπαιχνίδια (ηλεκτρονική άσκηση)
   Τα βιντεοπαιχνίδια δεν είναι απαραίτητα εχθρός σας. Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα παιχνιδιών με αισθητήρα κίνησης. Παιδιά που σηκώνονται και κινούνται όταν παίζουν ενεργά video games κατανλαώνουν μέχρι 200% περισσότερη ενέργεια σε σχέση με παιδιά που παίζουν τακτικά video games ενώ κάθονται. Καλό είναι να περιορίζετε το χρόνο που τα παιδιά περνούν μπροστά στην οθόνη, σε 2 ώρες ή λιγότερο την ημέρα.
6. Κάντε την άσκηση διασκέδαση
   Δεν χρειάζεται να πείτε τη λέξη ‘’άσκηση’’. Φυτέψτε λουλούδια. Περπατήστε ως τη βιβλιοθήκη. Κάντε έναν χιονάνθρωπο. Κάντε την άσκηση να μοιάζει διασκεδαστικό κομμάτι της καθημερινότητας, όχι κάτι που πρέπει να γίνει με το ζόρι.
7. Δώστε στα παιδιά παρακίνηση και κίνητρα
   Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος. Αν το παιδί δεν θέλει να ασκηθεί αμέσως, μην καταθέσετε τα όπλα. Πείτε καλά λόγια για αυτό που κάνει. Βοηθήστε το να δοκιμάσει δραστηριότητες που δεν είναι ανταγωνιστικές, όπως το hiking ή το καγιάκ. Δοκιμάστε διάφορα αθλήματα ή δραστηριότητες και βοηθήστε τα παιδιά να δουν ότι η άσκηση είναι για όλους.
8. Βρείτε το πάθος σας
    Αν θέλετε να ασκούνται τα παιδιά σας, βοηθά αν ασκείστε εσείς ο ίδιος. Αν σας βλέπουν να κινείστε, τα παιδιά γνωρίζουν ότι είναι η κίνηση είναι φυσιολογικό, σημαντικό μέρος της ζωής, που μπορεί να είναι διασκεδαστικό.
Βρείτε μια δραστηριότητα που πραγματικά ευχαριστιέστε. Στη συνέχεια μοιραστείτε τη με τα παιδιά. Αν δεν έχετε γυμναστεί τον τελευταίο καιρό, μπορείτε να αρχίσετε μαζί.

ping_om2
pali_om2
ksifaskia_om2
arsi_logo_trans (1)
par_om2
hbf.header-logo-regular
badminton_om2
(rugby)
SPORTSLAND_LOGO_small